Χρειάζεστε βοήθεια;

Το γραφείο μας λειτουργεί καθημερινά πρωινές και απογευματινές ώρες κατόπιν ραντεβού.

Οι θεραπευτές μας

Δείτε τους θεραπευτές μας και επιλέξτε αυτόν που σας ταιριάζει

Τι σας απασχολεί;

Επισκεφθείτε μας
για να βρούμε μαζί
τη λύση!

Κλείστε ραντεβού

Επισκεφθείτε μας
για να βρούμε μαζί
τη λύση

Κωνσταντίνα Αρβανίτη, MSc
Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια

«Πιστεύω ότι όλοι μας κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες είμαστε ικανοί να επιφέρουμε αξιοσημείωτες αλλαγές στη ζωή μας και να αφήσουμε πίσω οριστικά ό,τι μας δυσκολεύει».
Καλέστε τώρα για ραντεβού

Τελευταία Νέα

περισσότερα

Κωνσταντίνα Αρβανίτη, MSc
Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια
«Πιστεύω ότι όλοι μας κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες είμαστε ικανοί να επιφέρουμε αξιοσημείωτες αλλαγές στη ζωή μας και να αφήσουμε πίσω οριστικά ό, τι μας δυσκολεύει».
Καλέστε τώρα για ραντεβού

Τελευταία Νέα

περισσότερα

tips

Αποδεχτείτε τα αρνητικά συναισθήματα

Επιτρέψτε στον εαυτό σας να είναι άνθρωπος. Όταν δεχόμαστε ότι συναισθήματα όπως ο φόβος, η θλίψη ή το άγχος, είναι φυσιολογικά, είναι πιο πιθανό να τα ξεπεράσουμε. Το παράδοξο είναι ότι όταν αποδεχόμαστε τα συναισθήματά μας – όταν δίνουμε στον εαυτό μας την άδεια να είμαστε ανθρώπινοι και να βιώνουμε επώδυνα συναισθήματα – είναι πιο πιθανό να ανοίξουμε τους εαυτούς μας σε θετικά συναισθήματα.

tips

Αυξήστε το χρόνο στον οποίο κάνετε πράγματα που σας ευχαριστούν

Είτε στο χώρο εργασίας είτε στο σπίτι, ο στόχος είναι να συμμετάσχετε σε δραστηριότητες που είναι τόσο προσωπικές όσο και ευχάριστες. Όταν αυτό δεν είναι εφικτό, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενισχυτές ευτυχίας, στιγμές σε όλη την εβδομάδα που σας προσφέρουν ευχαρίστηση και νόημα στη ζωή σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι μια/δύο ώρες μιας ουσιαστικής και ευχάριστης εμπειρίας μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα μιας ολόκληρης ημέρας ή ακόμα και ολόκληρης της εβδομάδας.

Τελευταία άρθρα

Ώρα ανησυχίας: Πώς να προγραμματίσετε τo άγχος σας

Υπάρχει ένας πολύ βοηθητικός τρόπος αντιμετώπισης του άγχους. Πρόκειται για μια διαδικασία που ονομάζεται «χρόνος ανησυχίας», κατά την οποία προγραμματίζετε το χρόνο ενασχόλησής σας με τις αρνητικές σας σκέψεις. Για όσους υποφέρουν από άγχος, η ανησυχία φαίνεται σαν ένα κομμάτι της ζωής τους για το οποίο δεν έχουν τον έλεγχο. Πολλοί από εμάς μπορεί να αισθάνονται αυτήν την έντονη ανησυχία,…

Τα σημάδια που αποδεικνύουν ότι επιζητάμε την επιβεβαίωση

Δίνεις πάντα μεγάλη αξία στις απόψεις των άλλων; Θέλεις πάντα να ευχαριστείς τους άλλους κι όχι τον εαυτό σου; Γιατί, άραγε, επιζητάμε την αποδοχή των άλλων; Φυσικά, σε όλους μας αρέσει η επιβεβαίωση. Ενισχύει την πεποίθησή μας ότι αυτό που κάνουμε είναι σωστό. Χτίζει την αυτοεκτίμησή μας. Αισθανόμαστε αυτοπεποίθηση όταν κάποιος συμφωνεί μαζί μας. Όταν μας συγχαίρουν για κάτι που…