Χρειάζεστε βοήθεια;

Το γραφείο μας λειτουργεί καθημερινά πρωινές και απογευματινές ώρες κατόπιν ραντεβού.

Οι θεραπευτές μας

Δείτε τους θεραπευτές μας και επιλέξτε αυτόν που σας ταιριάζει

Τι σας απασχολεί;

Επισκεφθείτε μας
για να βρούμε μαζί
τη λύση!

Κλείστε ραντεβού

Επισκεφθείτε μας
για να βρούμε μαζί
τη λύση

Κωνσταντίνα Αρβανίτη, MSc
Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια

«Πιστεύω ότι όλοι μας κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες είμαστε ικανοί να επιφέρουμε αξιοσημείωτες αλλαγές στη ζωή μας και να αφήσουμε πίσω οριστικά ό,τι μας δυσκολεύει».
Καλέστε τώρα για ραντεβού

Τελευταία Νέα

περισσότερα

Κωνσταντίνα Αρβανίτη, MSc
Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια
«Πιστεύω ότι όλοι μας κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες είμαστε ικανοί να επιφέρουμε αξιοσημείωτες αλλαγές στη ζωή μας και να αφήσουμε πίσω οριστικά ό, τι μας δυσκολεύει».
Καλέστε τώρα για ραντεβού

Τελευταία Νέα

περισσότερα

tips

Αποδεχτείτε τα αρνητικά συναισθήματα

Επιτρέψτε στον εαυτό σας να είναι άνθρωπος. Όταν δεχόμαστε ότι συναισθήματα όπως ο φόβος, η θλίψη ή το άγχος, είναι φυσιολογικά, είναι πιο πιθανό να τα ξεπεράσουμε. Το παράδοξο είναι ότι όταν αποδεχόμαστε τα συναισθήματά μας – όταν δίνουμε στον εαυτό μας την άδεια να είμαστε ανθρώπινοι και να βιώνουμε επώδυνα συναισθήματα – είναι πιο πιθανό να ανοίξουμε τους εαυτούς μας σε θετικά συναισθήματα.

tips

Αυξήστε το χρόνο στον οποίο κάνετε πράγματα που σας ευχαριστούν

Είτε στο χώρο εργασίας είτε στο σπίτι, ο στόχος είναι να συμμετάσχετε σε δραστηριότητες που είναι τόσο προσωπικές όσο και ευχάριστες. Όταν αυτό δεν είναι εφικτό, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενισχυτές ευτυχίας, στιγμές σε όλη την εβδομάδα που σας προσφέρουν ευχαρίστηση και νόημα στη ζωή σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι μια/δύο ώρες μιας ουσιαστικής και ευχάριστης εμπειρίας μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα μιας ολόκληρης ημέρας ή ακόμα και ολόκληρης της εβδομάδας.

Τελευταία άρθρα

Πώς να σταματήσετε τον μηρυκασμό των σκέψεων: οι 7 τεχνικές που λειτουργούν

Όσοι γνωρίζετε τον τρόπο για να μην μηρυκάζετε τις σκέψεις σας, τότε θα έχετε καταλάβει πόσο βοηθητικό είναι αυτό στην καθημερινότητά σας. Η υπερβολική σκέψη και η διαρκής ανησυχία μπορεί να είναι μια συνήθεια που δύσκολα την αποχωριζόμαστε. Παρατηρήσατε ότι συσχετίζω τον μηρυκασμό των σκέψεων με τη συνήθεια; Αυτό συμβαίνει επειδή, βασικά, είναι όντως μια συνήθεια. Δεν υπάρχει τίποτα λάθος…

Εννέα σημάδια που αποδεικνύουν ότι μπερδεύεις την αγάπη με την κακοποίηση

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί ένα παιδί επιθυμεί απεγνωσμένα την αγάπη και την προσοχή από τον κακοποιητικό γονέα του; Όσον αφορά τις προσωπικές σας σχέσεις, παρατηρείτε να επιλέγετε συντρόφους με παρόμοια μοτίβα συμπεριφοράς; Μπορεί να μην έχετε συναντήσει ξανά αυτόν τον όρο, αλλά, και στις δύο περιπτώσεις παρατηρούμε σημάδια προσκόλλησης στο τραύμα. Η προσκόλληση στο τραύμα αποτελεί ένα είδος μαθημένου στυλ προσκόλλησης…